woensdag, april 23, 2008

FROMMEL UPGRADED VERSION

Vandaag is Frommel geupgrade. Niet alleen hoorde ik vandaag dat ik een andere (betere) functie op mijn werk krijg. Een functie met meer verantwoordelijkheid en uitdaging. Ook wat betreft leefomstnadigheden werd ik geupgrade.

Moest ik het de afgelopen dagen doen met deze hotelkamer (pas op hoog jakkie gehalte):


Met het binnenhalen van het leuks wat betreft werk moest ik ook de volgende hotelkamer in. Ik huis nu in onderstaande Business Suite:


Helaas heeft het niets met de nieuwe functie te maken, maar is het een geval van alle hotelkamers in Rotjeknor en omstreken volgeboekd en slaap ik morgen weer in een gedowngrade hotelkamer als helemaal boven. Oke dan wel de luxe versie met badjas en badslippers. Ik eet vanavond niet in de pub, maar in het sjieke restaurant. Frommel leeft 1 dag op stand.

Labels: , , ,

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hmm, van lelijk naar comfortabel lelijk, niet slecht. Geniet ervan, een beetje comfort is altijd lekker..Verder natuurlijk echt gefeliciteerd met de upgrade van je werk!

8:36 a.m.  
Blogger begt said...

hoe mooi een hotelkamer ook is, comfortabel wordt het nooit. Geen kamer die je eigen bedbank evenaart, toch?

8:50 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

@martine. comfortabel lelijk ja, maar toch zat ik gister avond op de bank en dacht, hier zou ik best een tijdje kunnen verblijven. het lijkt best op een huisje.

@begt. niets slaapt zo lekker als mijn eiland/bank. alleen als er een leuke vrouw in ligt kan een andere slaapplaats mijn eiland verslaan....

9:46 a.m.  

Een reactie posten

<< Home