dinsdag, november 13, 2007

POLDERKLEI LOSSCHUDDEN IN WIERINGERWERF


Wieringerwerf telt een scholengemeenschap, vier basisscholen, drie kerkgebouwen, een grote sporthal, een bibliotheek, een camping, een overdekt zwembad (op de terp), een motel, twee restaurants en een paar cafetaria's en cafés.

En op zaterdag 17 november zal dit rustieke polderdorp opgeschrikt worden door een wervelwind van lawaai uit het iets zuidelijker gelegen Hoorn. Om een uur of 21:00 zal het dorp en jc. De Dukdalf in het bijzonder schudden onder de klanken van puchrockers The Prunella Scales en smerige goot rockers The Jugs. Negeer de laatse bus terug naar Hoorn die op de zeer christelijke tijd van 22:34 gaat.

Negeer de 35 in een dozijn hardrock cliches van Electric Eel Shock in Manifesto. Kom je hoofd schudden en je vuist in de luchtsteken midden in de langzaam loskomende polderklei.

The Jugs MySpace
The Prunella Scales MySpace
The Prunella Scales on LastFM

Labels:

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Helaas kan ik Manifesto niet de rug toe keren ten gunste van de Prunella Scales. Johnny moet werken...

Veel plezier in Wieringerwerf!

12:39 p.m.  
Blogger Jimmy Shelter said...

Hoe lang is het ongeveer rijden vanaf Amsterdam?

1:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Best leuk, de laatste bus negeren, maar hoe kom ik dan thuis?

1:58 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@jimmy. uurtje rijden. 25 km boven hoorn.
@jaap. auto met mederijders en/of bob regelen?

11:20 p.m.  
Blogger Maurice said...

Met de auto is het geen uur rijden Frommel. Hooguit 35 min. Jij rekent dat je eerst door de middenstad van Amsterdam moet zeker. hahahahaha

1:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wereldtournee ter promotie van de nieuwe cd?

8:58 p.m.  
Blogger Jimmy Shelter said...

Zo, de Connect-Car is geboekt voor zaterdagavond.

10:23 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@jj. eerst wieringerwerf zien dan sterven.
@jimmy. we zien u daar.

11:48 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hi Frommel,
via Semtex hier beland. Leuk blog. Ik wil eigenlijk reageren op je log hierboven, maar dat werkt niet, dus dan maar hier. Ik ben ook een grote fan van good old erotica. Betty Page o.a. Leuk om hier ook een liefhebber van Russ Meyer te vinden. Een hele tijd terug waren al zijn films op tv te bewonderen (ik dacht VPRO) en ik was verkocht. Geweldige films.

Groet van Moonheart

1:56 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

@moonheart. ik schud je hand. bettie en old tinme erotic liefhebbers zijn mijn vrienden ;-) russ meyer is mijn held.

2:27 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

*wacht op foto's/verslag*

Ik heb er negen maanden (...) gewoond, Wieringerwerf. Daar is alles mee gezegd en dat is genoeg. Oftewel: hoe was het?

1:05 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@semtex. tering 9 maanden in wieringerwerf. tering. toch rockt w'werf. het was gezellig en goed publiek. in juni mogen we terug komen. foto's volgen later vandaag op flickr.

4:11 p.m.  
Blogger jack of hearts said...

Mijn enige herinnering met Wieringerwerf is een godvergeten busstation, veel regen en nog meer wind. Dus de punk zal er wel bloeien.

10:26 p.m.  

Een reactie posten

<< Home