dinsdag, augustus 14, 2007

SOMMIGE MENSEN WETEN DONDERS GOED MET WAT VOOR EEN KADOOTJE ZE FROMMEL BLIJ KUNNEN MAKEN


(klik afbeelding voor groter formaat)
Morgen trouwen vriend S. en vriendin A. Ik mag mijn handtekening onder deze zegen zetten als getuige van A. Om mij hier alvast een beetje voor te bedanken kwam ze zondag met een kadootje aanzetten. A. kent mij beter dan ik dacht. A. weet dat ik hier een hele grote gelukzalige glimlach van op mijn smoel krijg. Ik zal er een mooi lijstje voor kopen en morgen met liefde mijn handtekening onder A's ja-woord zetten.

Overigens heb ik vakantie. Ik ben niet op vakantie, maar hoef de komende anderhalve week, net als de anderhalve week hiervoor, niet naar mijn werk. Ik geniet. Ik drink te veel bier op de kermis (ik bleef mensen gedag zeggen zondag). Ik zie leuke bandjes. Betty in ik zijn ons liefdesverbond aan het verstevigen (oftewel er wordt veel gereden). Ik kletsbel wat af. Ik begin sinds zondag te vergeten welke dag het is. Ultiem vakantie dus.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Met alle liefde uit twee verliefde harten gegeven Frommel.

5:30 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Geniet van je vakantie dude!

9:20 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dit klinkt als een echte vakantie...

9:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

die linksonder... ik weet het niet...

ik heb haar voor de zekerheid maar even uit mijn cache verwijderd

8:33 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@clismo. dat dacht ik zelf ook al ja.

8:36 p.m.  

Een reactie posten

<< Home