vrijdag, juli 27, 2007

KLOTE PLAAT KLOTE PLAAT KLOTE KLOTE KLOTE PLAAT

Marco Borsato - Ik Leef Niet Meer Voor jou

Nu had hier elk willekeurig nummer uit het reportoir van die Alkmaarse kaaslul kunnen staan, maar ik heb dit nummer gekozen tot de klote plaat, omdat deze toevallig op de radio voorbij kwam en ik spontaan weer in een lachstuip schoot om de tekst. Meneer de tekstschrijver heeft absoluut het rijmwoordenboek van Andre Hazes geleend toen hij dit brouwsel in elkaar draaide. Hoezo? Ik geef u een stuk uit de tekst dan weet u wat ik bedoel.

Je hebt me keihard voorgelogen
Besodemieterd en bedrogen
Dus droog de tranen in je ogen

Nog niet hard genoeg gelachen? Komt ie hoor:

Dus donder nou maar op
Ik kan er niet meer tegen
En als je weg wilt gaan
Is dat alleen een zegen
Te vaak heb jij mij laten zakken
Ik heb genoeg van al je makken
Je moet gewoon je spullen pakken
ah ah ah nee
ik leef niet meer voor jou

Nobelprijs voor de literatuur in het verschiet lijkt mij.

Labels:

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Echt een gigantische flapdrol. Doe is ff dood gaan, ja?

1:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat nog erger is is dat ie die teksten niet eens zelf schrijft!!! Daar huurt ie een andere flap drol voor in. Ok, een grap van JJ vd Wal: Waarom Marco Borsato aan t eind van z'n optredens met z'n vrouw en kids opkomt. Dat staat ie eindelijk met iets op het podium wat van hem zelf is.

5:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hier andre hazes een beetje zwart maken pfff.
ik wil je attenderen op het nummer van onze andre samen met herman brood- de fles.

je hebt rijmwoordenboeken en rijmwoordenboeken. Dit is pas een klassieker.
En wat betreft marco ach

10:49 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

@anoniem. ik maak hier behalve marco helemaal niemand zwart. niet dingen lezen die er niet staan. en de fles is dat niet van jan boezeroen?

1:04 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@anoniem nogmaals. ff gecheckt met iemand die dat nummer heeft. het is van jan boezeroen. knuppel of knuppelin.

4:45 p.m.  

Een reactie posten

<< Home