maandag, juli 16, 2007

MOOIE PLATENHOES #32


Crass hoezen. Dat zijn zowiezo mooie hoezen. Boven ziet u namelijk slechts de voorkant van de plaat. Vindt u dat al wat, bedenk dan dat de hoes ook nog een stuk of drie keer uit te vouwen is. De hele muur kunt u er mee behangen. En zo politiek als de kolere natuurlijk allemaal. Hartstikke anarcho, maar wel in een commune wonen. Hippies!!! De hoezen van Crass zijn een feest. Beter gezegd van de hoezen Crass records. Zo moest ik direct weer aan Rudimentary Peni denken toen ik deze hoes weer eens zag. Dat zij me helemaal de hoezen wel. Compleet volgepriegeld door de naar het schijnt geregeld in het gekkenhuis verblijvende zanger. Die ga ik voor u opsnorren en binnenkort plaatsen.

Bovenstaande scan kreeg ik via via opgestuurd (THANX) en komt uit een naar ik vermoed rete interressant boek vol punkplatenhoezen. Ik vrees dat ik daar uren in ga verdwalen. Het boek maakt ook melding van onderstaande hoes voor dezelfde plaat. Een versie die ik nog niet kende, maar die de ondertitel van bovenstaande "second sitting" wel weer verklaard. Of zit dat anders?

Labels: