zaterdag, juni 30, 2007

EN OP ZO´N MOMENT MIS IK MIJN OUWE TROUWE ADIDAS GYMPIES

Donderdag kocht ik nieuwe sneakers. Na een jaar lang op chuckies te hebben gelopen. Of nepchuckies (5 euro bij de action, maar zolen door in 6 weken). Ik kocht een stel le coq sportifs. Van 70 euo naar 30 euro plus 10% kassa korting. Frommels budget. Kopen!. Ze hadden ze potjandikkie ook nog in maatje 46 (gympen op 1 of andere manier pas ik een maat kleiner dan mijn voetje 47). Bloit bloit bloit gooide ik in de winkel mijn 5 euro action chuckies in de prullie en liep met mijn nieuwe hanenschoenen de winkel uit. Om er in de trein achter te komen dat het le coq logo en de strepen er om heen van dat licht absorberend en daarna in mindere lichtomgeving uitstralend zijn. U begrijpt. Daar is de stift overheen gegaan. Wat denkt u? Dat ik dronken met een stel van die lichtgevende dingen aan mijn voeten naar huis kan lopen 's nachts zonder de weg kwijt te raken? Edding 3000 is de redding.

Overigens zijn chuckies (dan wel echte of 5 euro action versies) nogal van de dunne zool en deze coq's van de dikke verende zool. Rare gewaarwording. Verend door het leven. Zo raar dat ik op de gang op mijn bek ging, maar dat heeft niemand gezien dus dat moet u maar niet verder vertellen.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

I keep my mouth shut...

12:13 p.m.  

Een reactie posten

<< Home