zaterdag, juni 23, 2007

DE ZANGER VAN DE BLOODY HONKIES WIL EEN BEETJE TE GRAAG ROCK AND ROLL ZIJN

Best een aardige band waar hij in speelt, iets te veel rock voor mij. Iets te veel leuk voor op een motortreffen. Maar vooral iets te veel kijk mij eens rock and roll wezen bij de zanger dus. Kijk mij eens met mijn armen zwaaien. Kijk mij eens over de grond rollen. Plok daar laat ik mijn microfoon vallen. Heavy shit duik ik zomaar opeens in het nietsvermoedende publiek. Was ik dat overigens geweest waar je bovenop dook dan had ik je kneiterhard voor je bek gepeerd en had je 5 weken niet kunnen zingen. Echt je deed je best, maar jammer dat je het drumkrukje waar je je een beetje op stond aan te stellen keurig netjes terug zette. Dat verraadde het maniertje.

Labels:

6 Comments:

Blogger carolien said...

ik knapte af op het moment dat hij zijn haren rondslingerde, om ze daarna weer netjes achter de oortjes te stoppen.
en halfnaakte gespierde bovenlichamen vind ik not done. iig met zo'n hoofd erop. bah! volgens mij vindt zijn moeder het ook niet leuk. dat rocknroll bandje van em.

11:29 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

hé, via google kwam ik op deze blog terecht en zag ik jouw stukje over the bloody honkies, zelf vind ik ze wel te gek en ze zijn zo'n beetje de enige r&r-band uit NL, die me kan boeien en waar ook nog wat eigens in zit, in plaats van al die garage, speedrock en punk rip off bandjes (bijv. de tergend saaie muziek van the apers).
En dat 'wil te graag rock&roll zijn': deze blog lezende heb ik dat gevoel bij jou een beetje, sorry jongen, je vrienden vinden je vast wel supercool, 'edgy' en speciaal :)!!!!
iedereen heeft natuurlijk recht op een mening, maar in Nederland gaat die 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg-instelling' er nooit meer uit, jammer!
Mazzel!

1:17 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

@honkiefan. wat lief dat je reageert en wat leuk voor de honkies dat ze een trouwe fan hebben die not amused is als iemand ze niet leuk vindt.

8:11 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

waar mensen zich allemaal over opwinden en dan heb ik het over jou frommel....
Honkie power :)

5:23 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Iemand ie PUCH op z'n arm tatoeerd kun je sowieso niet serieus nemen :')

1:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nogal kansloze recensie. Ga maar fijn aan je puch prutsen!

3:28 p.m.  

Een reactie posten

<< Home