dinsdag, juni 19, 2007

TWEEDE OPTREDEN?

We kregen gisteren met The Prunella Scales een optreden aangeboden. In Leiden. In de Bar en Boos. Waar we heel graag willen spelen. Ik smste Take It Away Bob. We kunnen 16 oktober optreden in Leiden!!! Dude, dat is een dinsdag was het antwoord. Een dinsdag. Ik vind dat wij zo rock and roll zijn dat wij wel op dinsdag kunnen spelen. Ik ben dan ook wel weer zo rock and roll dat ik de andere dag vrij neem of een avonddienstje draai. Maar kan onze voorlopig drummer Sack-O'-Nielsch wel is dan de vraag. Moeten we zo nee dan met drumtracks gaan spelen? Of hebben we dan reeds een nieuwe drummer?? Potje punken op een dinsdag. Ik zeg ja. Denk alleen niet dat we dan 2 busjes die kant op vol zullen krijgen.

Labels:

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dinsdag? Nah. Dit is iets voor de zaterdagavond/nacht

11:19 a.m.  
Blogger carolien said...

maandag, dinsdag, zondag...
... als echte punkrocker doet dat er toch niet toe.

en de locatie is een ander pandje in Leiden genaamd SUB071.

:)))

12:59 p.m.  
Blogger Polle said...

Stoer. Ook op dinsdag.
Zie je wel dat Paradiso langzaam dichterbij komt?

5:26 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

laat ik nou ook enorm r&r zijn ;p

12:56 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Jij kan niet "take it away bob"! Jij moet oefenen met de Sack-O'-Woes! ;-)

1:44 a.m.  

Een reactie posten

<< Home