woensdag, juli 04, 2007

FROMMEL GAAT STAPPEN

Ik was naar een feestje van een studiegenote, maar het feestvarken bleek minder leuk dan ik dacht. Ze was stoned opeens heel erg lelijk en zij, haar vrienden en broers bleken in Amsterdam geimporteerde kakkers te zijn, die alleen maar over de wintersport konden praten. Ik voelde mij alles behalve op mijn plaats. Ik was knetterstoned. De laatste trein halen daar was het al eem half uur te laat voor. Ik besloot weg te gaan. Ik ging naar Korsakoff. Alleen.

Mijn dancingdays waren over, of ik was veels te stoned om te dansen, dat kan ook. Ik stond op het balkon met een potje Budels bier in mijn hand naar de dansende mensen te staren. Een lelijke, hoerige vrouw begon tegen me aan te rijden en stak haar tong in mijn oor. Ze was lelijk. Vies. Ga je met me mee dan gaan we lekker neuken, vroeg ze. Rot op, zei ik en staarde naar de dansvloer. Plotseling was ik een lul en ze draaide zich om om zich te vergrijpen aan 1 van de turken die op het balkon stond. Opgerot staat netjes, dacht ik en staarde stoned verder naar de dansvloer.

Ik zag de jongen die op Nick Cave leek en waarvan ik nu denk dat het Hans Teeuwen was. En ik zag het meisje dat op het vriendinnetje van mr.Bean leek. Ze was in trans aan het dansen. Haar borsten hingen uit haar jurk. Ik keek en amuseerde mij. Het leek uren te duren. Ik had geen tijdsbesef meer. Na uren naar die dansende borsten gekeken te hebben vertelde een ander meisje haar wat er aan de hand was. Ik vloekte binnensmonds, trok mijn jas aan en werd de rest van de nacht tot de eerste trein 3 keer wakker gemaakt door de politie. Op het station. Want daar mag je niet slapen

Labels:

8 Comments:

Blogger begt said...

en toch is t allemaal te prevaleren boven thuis op de bank "de goude kooi" of de nierenshow kijken!

8:59 a.m.  
Blogger Polle said...

Ik, Korsakoff en een colaatje. Stoerder kon ik niet zijn op mijn zeventiende (althans dat dacht ik).

4:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ah...Korsakoff, daar heb menige uurtjes doorgebracht. Slapen op stations doe ik niet aan, ik ging dan hangen in een nachtcafé, zuipend blowend, tot de volgende trein weer reed.

6:21 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@pascal. ik was 17 ik had al mijn 25 gulden zakgeld al opgerookt en gepilst.

6:42 p.m.  
Blogger karin r. said...

Ik spot nu een man links onderin in een lelijk groen zijden achtig shirtje.

Ik geloof dat het niet m'n 'cup of tea' is daar.

6:42 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@karin. nee net als in swaf veels te veel herrie muziek voor jou ;-)

6:43 p.m.  
Blogger karin r. said...

Hey, ik ging vroeger naar een rockcafe, elke zaterdagnacht! Duss...

8:46 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@karin. hap!

8:47 p.m.  

Een reactie posten

<< Home