zaterdag, augustus 18, 2007

FIJN MAAR TOCH WEL KOUD RITJE OP DE PUCH DOET OOIT GEKNEUSDE EN DAAROM SLECHT DOORBLOEDENDE MIDDELVINGER TRANSPARANT WORDEN


En dat is dan vervolgens weer bijna niet te zien op de foto. Verdikkeme. Echt waar. Ik kon er bijna doorheen kijken zo transparant dan wel gelig was mijn middelvinger geworden. Dat komt, zoals u in de titel van dit stuk kunt lezen, door een ooit kneuzing aan deze vinger. Twee maal zelfs en niet van het lullige gekneusd ook. De eerste keer was toen ik met de bands Poopshovel en Big Trouble House, die het lokale Troll hadden bespeeld, mee ging de stad in om ze de shoarma tent en Swaf te wijzen, waarbij de voordeur van de tourbus werd dicht gegooid terwijl mijn vinger zich nog daar bevond. De tweede maal was ik boos. Ik weet niet meer op wie of waarom, maar boos was ik. Ik moest die boosheid ergens kwijt en om nu mijn katten te gaan slaan dat ging mij wat ver. Ik zag een ijzeren bureaulamp staan en iets debiels in mij bedacht dat het een heel goed idee was om mijn vuist te ballen en die lamp een oplawaai te geven.

Gelukkig was het behalve de frisheid en het ontbreken van een bushokje of viaduct toen het toch echt serieus begon te regenen een fijn ritje. En een boom helpt ook best als schuilplaats, wanneer de neerslag niet meer van het niveau miezer is. U begrijpt ik vier nog steeds vakantie en geniet samen met Betty van alle omliggende dorpen en paadjes en laantjes. Ziet u mij op de onderste foto maar eens stoer al rijdend zelfportretten ergens tussen Oterleek en Rustenburg. De dijk met molens alwaar mijn kenteken plaat besloot genoeg te hebben van haar rammelende lelijke houdertje en zichzelf ter aarde stortte.

Overigens kunt u op de bovenste foto ook heel goed zien dat twee voortanden uit je bek vallen, waarbij er 1 breekt en de ander wel teruggeplaatst is, maar waarmee het lastig bijten is, het ideale middel is tegen nagelbijten. Ik heb nog nooit zulke nagels gehad.

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Had graag dit geheel met je gedeeld, maar Avril ligt nog onder t mes. Op z'n vroegst wordt het dinsdag denk ik.

8:53 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

dat is slecht nieuws bob. dinsdag pas. dan hopelijk in de ochtend dan kan je smiddags nog mee hape op weg helpen. anders maken we volgende week nog wel wat ritjes. kermis voorbij en ik heb nog een week.

8:55 p.m.  
Blogger Maurice said...

Geweldige foto's !

4:36 p.m.  

Een reactie posten

<< Home