donderdag, juni 17, 2004

NIELSCH EN FROMMEL



Nielsch en Frommel. Frommel is fan van Nielsch (overdrijven is ook een vak). Nielsch is de zanger/gitarist van de Sack-O'-Woes. Om als fan (lees Frommel vindt Nielsch een aardige peer) iets terug te doen en omdat het gratis bier en gratis bandjes kijken betekent verkoopt Frommel bij concerten van de Sack-O'-Woes t-shirts en platen. Nielsch is fan van Frommel (hier loop ik alweer gevaarlijk naast mijn schoenen). Nielsch is behalve zanger/gitarist van de Sack-O'-Woes, vader, boekenverkoper en uitgever van een bijna niet verschijnend tijdschrift ook een begenadigd tekenaar. Om als fan (lees hier dus bezoeker van dit log) iets terug te doen stuurde hij mij bovenstaande cartoon. Met de mededeling dat hij deze flauwe grap met mij wilde delen. Dat u dat weet. Dat u niet gaat zeuren dat het een flauwe grap is. Dat is het ook, maar ik vind hem wel leuk. Nielsch, als je het niet kan laten en je wilt vaker reageren met een cartoon. Ik hou je niet tegen.


8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Goh...je woont in een aquarium!!!leuk hoor
Hoe houd je je platen en pick-up naald droog??
...zijn de eerste vragen die bij mij opkomen.

Cerito

10:52 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

de bodem van de zuiderzee. daar ben ik geboren. dan wen je er vanzelf aan.

11:07 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je zal het moeilijk, en koud, in de wintermaanden hebben..

Cerito

11:10 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

nee hoor we wonen nu droog en wel in de rocking city of Zwaag. een prachtige droge metropool.

11:19 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik ken Zwaag/Blokker/Hoorn op mijn duimpje....later naar Amsterdam....nu Willemstad...straks....?

Cerito

11:30 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

Johannesburg?

11:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hoe kom je daarbij??........nee hoor..te geweldadig...ik dacht meer aan Liberia, Rwanda, Irak of ook een favoriet van mij...Noord Korea..ook een toppertje

11:46 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

in de zin van WILLEMstad, JOHANNESburg. st.PETERSburg dan?

11:49 p.m.  

Een reactie posten

<< Home