donderdag, juni 10, 2004

MEDSICH DAGBOEK #2

God wat was ik blij vanmiddag. Ik kon wel een gat in de luchtspringen. Dat kwam niet doordat ik zo verschrikkelijk verkouden ben. Ik zit namelijk helemaal verdopt en heb een strot zo dik als een rioolpijp en zo rauw als schuurpapier (waardoor het roken smerig is. Help!). En dat terwijl de mussen dood van het dak vallen. Gekker moet het niet worden. Of eigenlijk kwam het wel doordat ik zo verschrikkelijk verkouden ben. Dat verschrikkelijk verkouden zijn brengt namelijk een flinke hoeveelheid niezen met zich mee. Na al een keer of 20 geniest te hebben viel het mij pas op dat mijn gekneusde ribben geen zeer deden bij dat niezen. Terwijl ik een week geleden bij een heel onschuldig niesje of kuchje nog door de grond zakte van de pijn. Vandaar dat ik zo blij was. Om mijzelf helemaal op te beuren heb ik 26 x achter elkaar geniest en zie ik door de snotkledders op mijn monitor bijna niet meer wat ik type. Maar dat gelooft u toch nooit.