donderdag, juni 03, 2004

FIJN WEEKEND VOOR DE BOEG

Dat wordt me een fijn weekend. Vrijdag meteen na het werk hop naar de OCCII. Zondag ga ik met de mannen mee naar het On(w)ijs festival in de ronkende metropool Spierdijk. Na de Sack-O'-Woes spelen daar o.a. de Stilettos en Gruppo Sportivo. Helaas ga ik dat allemaal missen. We moeten direkt na het optreden afbreken en hup het busje in. Op naar Tivoli waar we verwacht worden als voorprogamma bij The Pony's. Ik ben zo verstandig geweest om maandag ochtend vrij te nemen.

p.s. Optreden op Spierdijk wordt uniek. Jochem is vergeten dat hij nog een optreden had en is er niet bij. Sack-O'-Robert zal zijn gitaar in de bus laten en op Jochems krukje gaan zitten. Take it away Bob!!!

1 Comments:

Blogger begt said...

da's lache! mooi dat ik mijn introotje nog niet geschreven heb! staak mooi voor lul als ik het kwartet aankondig dat ehhhh...met z'n drietjes is...

8:53 a.m.  

Een reactie posten

<< Home