zaterdag, mei 29, 2004

STOF ONDER DE NAALD #2


travoltas-modern world-my first sonny weismuller-1998

Het eerste nummer was nog geen 30 seconden bezig of ik wist alweer waarom deze ceedee in de kast stond te verstoffen. Wat een k.u.t. plaat. Begrijp me niet verkeerd. Ik vond de Travoltas erg goed. Ten tijde van het debuut Kill! Kill! Kill! Sex! Sex! Sex! wel te verstaan. Nu dus niet meer. Op hun 2e plaat waren ze niet meer met z'n 3en. 4 man sterk en meteen een stuk minder. Plaat 3, deze dus, nog een man erbij en nog minder. 13 in een dozijn poppunk met, en daar zit het hem, bloed irritante Beach Boys falset koortjes. Het doet gewoon zeer aan mijn oren. Ik ga nu Kill! Kill! Kill! Sex! Sex! Sex! heel hard draaien.

2 Comments:

Blogger begt said...

hihi, ik draai deze nog welles! maar ja, ik kan wèl tegen de beach boys...

12:59 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

ik kan ook wel tegen de beach boys. staan ook in de collectie. mar dan wel de beach boys door de beach boys.

6:31 p.m.  

Een reactie posten

<< Home