donderdag, mei 27, 2004

FROMMELS PRIVE CHAUFFEUR


het is wat donker en prive

Om 08:00 beginnen en pas om 22:00 klaar zijn op je werk. Das dus niet leuk nee. Dat betekent namelijk om 06:50 van huis en pas om 23:00 terug. Das dus niet leuk nee. Ik hoef u niet te vertellen dat ik aangenamere dingen weet om die uren te vullen. Op visite, fillumpie kijken, een biertje doen in de kroeg, plaatjes draaien. Affijn u begrijpt wat ik bedoel.
Soms heeft het ook zijn mooie kanten. Soms hebben ze vervoer voor me geregeld met prive chauffeur en 28 stoelen om uit te kiezen. Helemaal voor Frommel alleen. Helaas is dit altijd van korte duur daar de af te leggen weg niet zo lang is. Erger is het dat er onderweg mensen langs de kant staan die mijn chauffeur dwingen te stoppen, instappen en 1 van mijn stoelen opeisen. Dinsdag was het weer zover. Een prive chauffeur en 28 stoelen. Dinsdag was het echter mooier dan ooit, want toen er aan de horizon kapers langs de weg opdoken, weigerde de chauffeur te stoppen en reed met een extra trap op het gaspedaal hard voorbij. Achterin zat ik stil te genieten en heb hem bij het eindpunt hartelijk bedankt. Ik vrees echter dat de kapers hem hebben stan vervloeken.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Om 08:00 beginnen en pas om 22:00 klaar zijn op je werk.

Ik zou een andere baas zoeken....Wat zijn dat voor tijden?????

Zie je morgen wel weer. Kijken of we dan iets eerder weg kunnen.......

10:03 p.m.  

Een reactie posten

<< Home