zondag, mei 23, 2004

FILLUM OP TEEVEE #1



Ik heb u nog helemaal niet verteld dat ik vrijdagnacht verschrikkelijk heb zitten genieten voor de teevee. Net 5 zond namelijk het meesterwerk Creature From The Black Lagoon uit. Nu kan ik u gaan uitleggen waarom ik een sucker voor fifties b-movies ben. Ik kan u vertellen dat dat komt door de bordkartonnen decors, de schuimrubberen monsters of de nylondraadje special effects. Ik kan vertellen dat dat komt door de krakende verhaallijnen of de zeer hoge acteerprestaties met opgelezen teksten, 'we have to do it again', 'how david?', 'I have to use the aqualung'. Op de decors na, want gefilmd in de jungle (lees de bosjes en sloot achter de studio), allemaal aanwezig gister. Toch heb ik voornamelijk zitten genieten van het feit dat iedereen zo lekker ongegeneerd zat te roken.

Wel minder dat Net 5 er vier reclameblokken doorheen gooit en zo een film van een krappe 70 minuten oprekt tot ruim 1,5 uur, maar nog altijd beter dan de sexlijnreclameblokken die Veronica er bij Ghandi er tussendoor gooide.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Daar heb ik me bij Ghandhi ook DANIG aan geergerd. Je zou denken dat de term 'product placement' ook voordelen kan hebben, vooral op zo'n moment. Ken je publiek. Blijkbaar denken ze dat Ghandhi mannen geil maakt en ze dus naar de telefoon en nog iets anders grijpen.

Rondie

6:18 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

ik viel echt van de bank van het lachen toen dat gebeurde. het pastte zo lekker bijelkaar.

6:29 p.m.  

Een reactie posten

<< Home