donderdag, mei 20, 2004

BATTLESTAR GALACTICA

Eindelijk zijn mijn gebeden verhoord. Er is een zender op het idee gekomen om Battlestar Galactica te herhalen. Eindelijk!!! Wat doen de prutsers, ze zenden ze het op een achterlijk tijdstip, tussen 00:30 en 03:00 op een doordeweekse dag, uit. Ja, daar heb ik dus geen fuck aan. Ik moet doordeweeks centjes verdienen om de rekeningen te betalen en lig rond die tijd allang in dromenland. Nu is het vandaag hemelvaart en vrij. Gisternacht (of is dat eigenlijk vannacht?) kwam ik na 12en thuis van UEFA cup finale kijken en kon om 00:40 eindelijk weer eens kijken naar deze jeugdliefde.
Ik trok nog een biertje open en ging zitten. Val ik daar toch met mijn neus in de boter. Het betrof de aflevering waarin ze met nieuwe hoofdrolspelers terug naar aarde gaan met motoren die kunnen vliegen en andere supersnufjes. Joepie, dacht ik en ging er eens goed voor zitten. Dat zitten was echter meer een vorm van op de bank liggen en ik moest twee uur later constateren dat ik na +/- 15 minuten in slaap ben gevallen. Maar het was wel een top kwartiertje.
Helaas ben ik een van die sukkels die morgen niet vrij is. Daarbij de aanvangstijd van 02:40 vannacht genomen, ik zal het niet zien die volgende aflevering.