maandag, mei 24, 2004

STOF ONDER DE NAALD #1

Een nieuwe rubriek waarin ik een plaat bespreek die minstens een jaar niet op de pickup of in de cd speler heeft gelegen. We beginnen gelijk maar goed met:


chaotic dischord-their greatest fuckin' hits-anagram-1994

Mijn hemel, dat ik Chaotic Dischord zo lang niet gedraaid had. Doodzonde. Kompleet gestoorde, dronken punkband uit de jaren 80. 30 nummers in de 6e versnelling. Eigenlijk lijken ze allemaal op elkaar, hebben teksten die voornamelijk uit het woord fuck bestaan en anders wel doordrenkt zijn met bijzonder flauwe humor, maar dat maakt geen fuck uit (om maar eens het chaotic dischord woord te gebruiken). Vooral dronken erg leuk. Luister naar Fuck Religion, Fuck Politics, Fuck The Lot Of You. Dan weet u genoeg.

2 Comments:

Blogger begt said...

fuck zeg, die plaat heb ik niet! terwijl er vast een drankliedje opstaat wat ik a.s. vrijdag in Swaf zou kunnen draaien. Dat hebbik weer!

8:33 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

moet ik het meenemen????

10:37 p.m.  

Een reactie posten

<< Home