dinsdag, mei 25, 2004

FROMMEL TE BIECHT #1


madonna-sex-1992

Ik zal meteen maar open kaart met u spelen. Het lijkt me handig dat , wanneer u op dit jonge log op visite bent, dat u dan weet dat Frommel een Madonna fan is. Mocht u daar namelijk moeite mee hebben, dan kunt u nu nog snel weg gaan en nooit meer terugkomen. Dat lijkt me beter dan dat ik u aan dit log zo verslingerd laat raken dat u geen dag meer zonder kan. Want moet u voorstellen dat het u tegen u borst stuit, die liefde voor Madonna. Ik zie het al voor me. U staat op en heeft eerst de dope nodig, die dit log voor u is geworden, om de dag knap te beginnen. U start op, de startpagina, deze pagina (ja ja ik loop op de feiten vooruit en nog naast mijn schoenen ook) verschijnt, u leest een nogal positief stukje over mevrouw Madonna, u verslikt zich spontaan in uw ochtend koffie en weet deze doodstrijd net op tijd te beeindigen. Kijk, dan krijg ik boze mailtjes. Dat is natuurlijk helemaal niet zo erg,maar wie weet gaat u wel een hetze tegen mij op zetten en lopen de bezoekers aantallen terug tot een Frommel-je-kan-maar-beter-stoppen-niveau. Vandaar dat ik het u nu alvast vertel. Ja, Frommel is Madonna fan. Meer van de jaren 80 Madonna dan van het werk dat mevrouw Ciccone in de jaren 90 uitbracht, maar Music vond ik bijvoorbeeld weer een heel aangenaam schijfje (jak wat een dom woord, schijfje). Een Madonna fan. Dan weet u dat alvast.

Zo vrees ik dat ik u in de toekomst meer dingen moet gaan opbiechten. Ik begin er nu al van te zweten. Bent u het overigens met mij eens wat de liefde voor Madonna aan gaat, dan had ik hier graag een linkje geplaatst waar u alle foto’s uit dat fijne boekje had kunnen vinden. U weet wel dat bloot boekje uit begin jaren 90. Maar de link is niet meer. Sorry.


3 Comments:

Blogger begt said...

zojuist mijn laatste visite aan je site gebracht!

9:17 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leg mij toch eens uit hoe het nu zit met je muziekkeuze:
Madonna & die andere rare bandjes? Het zijn werelden van verschil!!!!!!

Ik heb het vandaag al 2x gevraagd maar nog steeds geen antwoord. Misschien op deze manier wel?

Silly (Vandaag dus niet helemaal anoniem. Heb geen zin om te regidingessen)

11:40 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

Silly, ik weet het zelf ook niet. ik ben ook voor mijzelf 1 groot vraagteken.

5:19 p.m.  

Een reactie posten

<< Home