zaterdag, mei 29, 2004

FROMMEL IS GEKKE GERRITJE NIET

U kunt het zich vast voorstellen dat ik een gelukkig mens was toen ik van de week vernam dat mevrouw Ciccone naar ons kikkerlandje komt. Dat was ik dus ook. Eindelijk ging ik haar zien. Joepie. Ik ging weer eens om 5 uur voor het postkantoor liggen om maar op tijd te zijn. Mooi niet dus. Ik ben GVD gekke Gerritje niet. Ik ga me daar een beetje 56 euro voor een kaartje betalen. Zoveel kost een kaartje namelijk. De goedkoopste dan. Je kan ook nog een eurotje of 20 meer neer leggen. Ik ben gekke Gerritje niet. 130 guldens (heeft u daar ook nog steeds last van, van dat omrekenen naar florijnen?) voor een klote plaats. Sodemieter op ja. Nog in geen 56 jaar. Ik ga wel lekker naar No Means No, Alice Donut en nog 2 bandjes. Dat kost namelijk maar 15 euri.

1 Comments:

Blogger begt said...

en voor 20 euro had je EN acht bandjes in je achtertuin kunnen zien EN de hele middag voor datzelfde, eenmalige bedrag kunnen drinken.
maar jij, jij zit liever op de bank! Izzerus een keer een goedkoop rockfestival, istieder niet!!

12:58 p.m.  

Een reactie posten

<< Home