maandag, mei 31, 2004

VAN DE ROMMELMARKT

Tussen de grote voorjaarsschoonmaak en het kijken naar Pinkpop (wat mij nog niet erg kan bekoren) ff op en neer naar de rommelmarkt. Je weet het maar nooit. Of je er nog wat leuk plaatwerk of een oude super8 projector tegen komt. Je weet maar nooit. Geen projectoren deze keer. Het was helemaal een beetje een flutmarkt. Gelukkig stond er nog wel een ventertje met een heleboel boel plaatwerk. Zo kwamen wij thuis met:



Fischer-Z - Red Skies Over Paradise - Liberty 1981.
Heerlijk plaatje eindelijk eens tegengekomen voor een prikkie.

Echo And The Bunnymen - Heaven Up Here - Warner 1981
Ik zeg maar 1 ding en dat is Over The Wall. O.K. nog 1 ding dan. Was helemaal vergeten dat ik dit zo goed vind. Mooi dat ik dat weer weet.

Au Pairs - Playing With A Different Sex - Human 1981
Een ex geliefde had deze plaat en die werd toen in huize Frommel flink grijs gedraaid. Nadien moest ik het altijd met een hele slechte live elpee van dit combo doen. Nu fijn niet meer.

Joe Jackson - Look Sharp - A&M 1979

Germs(MIA) - The Complete Anthology - Slash 1993
En toen bleek ie ook nog een fijne pot punkherrie te hebben staan. Deze ceedee dus. Met Pat (Nirvana/Foo Fighters) Smears.

En dat voor maar 11 euri. Je hoort mij niet klagen. Een errug hoog 1981 gehalte zie ik opeens. De gehele frommelkast staat overigens hier.

1 Comments:

Blogger begt said...

ik ga toggus effe checke of niet iemand mijn zolder heeft leeggejat. dat zijn bijna allemaal elpees van mij! Die ik overigens bijna ook allemaal al op cd heb, want gemak dient mij!
ik heb ook nog een andere au pairs, asje die 's wilt horen!!

1:02 p.m.  

Een reactie posten

<< Home