maandag, mei 31, 2004

ZONNETJE SCHIJNT STUKKIE RIJDEN

We hadden na de valpartij al een tijd niet meer gereden. Ja, 1x naar de supermarkt, maar verder zat de schrik er een beetje in. Vanmiddag hield Pinkpop op teevee een tijdje op. Het zonnetje was buiten lekker aan het schijnen dus dacht Frommel, wat zou het, ik ga een stukje rijden. Een stukje rijden? Waar heeft die Frommel het over? Dat zal ik u vertellen. Een stukje rijden op Betty. Betty? Ja Betty. Das mijn grote liefde, mijn vriendin, mijn Puch MV50 uit 1972. Ik zal haar meteen ff voorstellen. Hier is ze:


Betty - Puch MV50 - 1972

Betty, vraagt u dan, waarom Betty? In Frommels ogen is zijn Puch een vrouw en dan eentje die net zo mooi is als de mooiste vrouw ter wereld, Betty Page. Vandaar. Het goede oog ziet dat de voorvork een ietwat scheef staat door de valpartij. Betty moet nog naar de dokter. Fijn was het dat tochtje. Helemaal ontspannen zaten we nog niet, maar genieten deden we wel. Het zonnetje scheen en de omgeving was mooi. Deze week de dokter bellen. Dan weten we meteen hoe hoog de schade is. Daar gaat ons vakantie geld en we (Frommel en vriend Hape) moeten nog naar Parijs. Maar fijn was het wel het tochtje en zo stond de kilometerteller zomaar 50km verder. Weet u meteen waar het onderstaande postje op slaat.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mooie Puch, idd.

Groet u,

Dagmar

7:56 p.m.  
Blogger begt said...

op een scheve vrouw moet je 't leren....

1:04 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Lekker je rijdt weer op jou Betty. Nu maar hopen wat de wonderdokter er niet veel vraagt voor de reparatie.

Gr,
Puchnozem

7:50 a.m.  

Een reactie posten

<< Home