donderdag, juni 03, 2004

FILLUM OP TEEVEE #3

U zult er lang voor moeten opblijven of u moet gaan voorslapen. Of u zet de videorecorder aan. Ik zal het allemaal moeten missen want ik ben, en niet thuis (ik sta platen te verkopen in de OCCII) en mijn videorecorder is overleden (heeft u er nog 1 over?). The Incredible Shrinking Man vrijdagnacht 02:40 op Veronica. Ik hoef u ook niet te vertellen waar deze fillum over gaat. Kijk naar de titel. Zie de foto. U weet genoeg. Kijken dus. Veronica rekt het hele boeltje weer op tot een minuut of 90 met een stuk of 4x fijne blotebelvrouwen die het met u willen doen. Dat krijgt u er gratis bij. Ik heb hem gelukkig al gezien, maar was ik thuis geweest of had mijn videorecorder het gedaan dan had ik absoluut nog een keer genoten.


the incredible shrinking man - 1957

Lees overigens net op imdb dat die verschrikkelijke Keenen Ivory Wayans met een remake bezig is. Ik hou mijn hart vast.

1 Comments:

Blogger begt said...

ik gatum niet kijken. Ik ga toch de gemiste (?) Dogma "Italian for beginners"bekijken en als er nog tijd overblijft ga ik opnieuw proberen om "Intimacy", zeer onprettige film, af te kijken

8:52 a.m.  

Een reactie posten

<< Home