zaterdag, juni 05, 2004

MEDISCH DAGBOEK

Ik werd vandaag wakker op mijn rechter zij. Ja nou en zult u denken. Wat moet ik daar mee? U niets. Ik des te meer. Dat kon namelijk 5 weken niet in verband met gekneusde ribben. Die had ik dan weer door een valpartij met Betty. Het gat in mijn hand is weer dicht en de knieen zijn ook weer heel. Nu moeten de roze babyhuid vlekken in mijn gezicht nog bijtrekken. En Betty moet nog naar de dokter. Zo ziet u maar. Alles komt goed. Dat kan wel even dacht ik, een lekker positief stukje op de zaterdag.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hee die frommel gelukkig ga het een stuk beter met je.
Dus alleen Betty nog ff naar de wonderdokter.
Spreek later.

Puchnozem en die rooie.

3:23 p.m.  
Blogger begt said...

is het gat in je hand gedicht? daar zullen veel mensen jaloers op zijn! kun je rijk mee worden...

8:51 a.m.  

Een reactie posten

<< Home