zondag, juni 13, 2004

PUCH VOOR PLATENSPELER FANS


freddy scott and the condors-grandmama-196?

Dit is er 1 uit een serie. Ik weet van het bestaan van 1 ander van The Diamond Five, maaer er zijn er meer. Ik kom echter alleen deze op beurzen tegen. Als iemand de anderen heeft wil ik die wel overnemen. Een dubbelzijdige flexi. Uitgebracht als reklame voor de Puch. Voor de muziek hoef je het niet te doen. Kant a is een nogal saai liedje. Wat nog over een auto gaat ook. Hallo!!! Dit is toch Puch voor fans? Het wordt leuker om te luisteren als je weigert te horen dat het over een auto gaat. De auto heet namelijk Grandmama en Freddy zingt hartstochtelijk 'I'm so in love with my grandmama'. Maar doe alsjeblieft je best om dit liedje uit te zitten, want dan komt het, dan wordt je getrakteerd op een boodschap van de nog piepjonge Jos Brink. 'Fans of music, sports en beauty zijn fans voor de echte Puch bromfiets. Puch voor fans. Puch fans for ever'.
Kant b is een strontvervelend instrumentaaltje. Nog saaier als de Shadows. En het gaat niet eens om de Puch. Welnee. Als je de twee minuten muzak toch hebt weten uit te zitten klinkt Jos weer door de speakers. Hij is opeens die 'echte Puch bromfiets' vergeten en heeft het opeens over een platenspeler. 'Rock, beat of bach. Een perfecte weergave met een perfecte Erres platenspeler. Draai deze plaat op de Erres platenspeler. Je hoort het verschil'. Sorry Jos, ik heb een JBsystems High Q200.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Geachte meneer/mevrouw.

Ik weet niet of u het vinyl singeltje al ondertussen hebt ?
Maar ik heb hem in mijn muziekkast, en het is niet de allermooiste hoes.
Maar wel te koop, voor een leuk prijsje.

Puch voor fans.
Freddy Scott and the Condors - Grandmama.
Erres Platenspelers.
Humoresque.

Muziek parade.

Met vriendelijke groeten.

5:08 p.m.  

Een reactie posten

<< Home