donderdag, juni 10, 2004

MAN OR ASTROMAN?


man or astroman?

Help mij. Vertel mij wat er met ze gebeurd is. Waar zijn ze gebeleven? Hoe brengen de mannen van mijn fav. band hun dag door? Een jaartje er tussen uit hebben ze gezegd. De laatste update op hun site is alweer van 02-04-01. Dat is verdomme al ruim 3 jaar. Elke x dat ik kijk. In de hoop dat er weer nieuws is lijkt er weer een plaatje vanaf gevallen te zijn. Wat is er met ze gebeurd? Ik wil het weten. Ik heb hier een berg platen van ze staan die vaak op de draaitafel liggen (al werd het wel steeds meer electronisch geblieb). Ik zag ze een stuk of 7 x live. In evenzoveel zalen. En ik wil ze vaker zien. Ik wil nieuwe platen van ze kunnen kopen. Genieten van dat totaal eigen surf geluid. Ik wil de act met de dubbele basgitaar weer zien. Ik wil de Man Or Astroman? terug! Zo niet dan wil ik weten hoe en waarom dit meesterlijke gezelschap ten einde is gekomen. Ga ik nu Destroy All Astroman draaien. Heel hard.
En daarna de band die ik ooit in hun voorprogamma zag. Die voor mij toen kwamen, zagen, een potje rockten en voor altijd overwonnen. Zen Guerilla. Daar hoor je ook al twee jaar nix meer van. Je zou er bijna verdrietig van worden.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Check de locale TBS klinieken of de metrostations
s'avonds om 11:00 uur eeehhh..bel eens met het Leger des Heils...vraag de chauffeur van de methadonbus.

10:21 p.m.  

Een reactie posten

<< Home