zaterdag, juni 12, 2004

HOW'S BETTY? BETTY'S FINE


betty-puch mv50 1972-1 jaar geleden

Kom net bij Ruud vandaan. Ruud? Vraagt u. Ruud. Ruud Schuitemaker. De Puch wonderdokter. En die woont bij mij om de hoek. Daar kom ik net dus vandaan. Eindelijk eens naar Betty laten kijken na de valpartij. Het deed al een beetje zeer in mijn portemonnee. Dat kan wel eens een dure grap worden, dacht ik. Maar het leven lacht me toe na een tijdje dikke pech. Ach dat valt toch wel mee, zei Ruud. Zo'n voorvork dat gaat niet zo snel kapot en ik zie amper dat ie scheef staat. Ik kan wat aan die slag in je voorwiel doen, maar als je er geen last van hebt. Tsjonge dat was een meevaller. Hij heeft zelfs nog mijn trapper ff snel recht gezet. In plaats van een flinke berg centen kost het me dus niks. Heb toen maar meteen wat reserve bedrading en bougie voor de Parijsrit gekocht. En een spuitbus metallic violet. Gaan we van de week tussen het voetbal kijken door de voorspatbord er afschroeven en van een nieuw kleurtje voorzien. Het is dat het EK met een minuut of 10 begint. Anders had ik nu door de westfriese landerijen gereden.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Gelukkig val het mee de schade alleen een krom voorwiel.
Dus dan nog naar Parijs met de Puch plus Violet voor spatbord. Spreek je later.

Puchnozem

9:38 a.m.  

Een reactie posten

<< Home