vrijdag, februari 20, 2009

BONNY ZOALS U HAAR NOG NOOIT EERDER HOORDE


Van de geweldige verzamelplaat From The Kitchen To The Garage. Download alhier. Een plaat vol met allerlei femalefronted jaren zestig garagebandjes uit Nederland. Met ook bijvoorbeeld Linda van Dijk (hoe is het met haar en is ze nog altijd zo ongelofelijk mooi?). Waar alle andere Girls In The Garage platen die ik in mijn bezit heb overheerst worden door de rauwheid die kenmerkend is voor die tijd, overheerst op From The Kitchen To The Garage een heerlijke dosis Nederlandse kneuterigheid. Een van de hoogtepunten is Laars Er Op van Deedee Pitt. Een nummer over een schoenenverkoopster die haar klanten uitscheldt en de deur uitstuurt, omdat laarzen zo populair zijn geworden dat ze het te druk heeft. Laars Er Op. Juist ja.

En Bonny, sorry maar ik laat dat temmen wel aan je Arne-Jan over. If you don't mind!

Labels: , ,

6 Comments:

Blogger Polle said...

Wat is Bonny schattig op de foto.

Dat ik nog eens een dergelijke opmerking over Bonny in my lifetime zou maken.... Het moet niet gekker worden.

2:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Bedankt voor de link Frommel! Die van Karin Kent vind ik bijna nog beter als die van Nina Hagen ;-)

3:51 p.m.  
Blogger clismo said...

Nou als de leeftijden van Bonny en mij wat meer synchroon hadden gelopen... Die hoesjes van haar oude singles zijn ook allemaal geweldig. Jammer dat ik de site waar die opstonden niet meer kan vinden. Wrroaahhh!!!

http://i470.photobucket.com/albums/rr63/Mazda_028/BonnieStClaire-TheSingles-Front.jpg

5:07 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@clismo. Bonny woont in mijn hometown. We zien haar geregeld in het wild. Al was je net zo oud geweest als haar. Echt niet dat je dat gewild had. Echt niet.

Maar Hoorn is in rouw. Bonny schijnt ons te gaan verlaten.....

6:44 p.m.  
Blogger jack of hearts said...

Ik ben met terugwerkende kracht verliefd :-)

11:13 p.m.  
Blogger clismo said...

"Echt niet dat je dat gewild had. Echt niet."

Hehe! Tja, het blijven foto's natuurlijk. Zo verdampt mijn aantrekkingskracht altijd als men probeert het op de gevoelige plaat vast te leggen. Bij Bonny zal het dan wel andersom zijn.

12:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home