vrijdag, december 12, 2008

R.I.P.


Bettie Page 22.04.1923 - 11.12.2008

De mooiste vrouw ter wereld/aller tijden is niet meer. Mijn muze. De vrouw waar ik mijn Puch naar vernoemde. Bettie Page is gisteravond overleden. Vorige week kreeg ze, while hospitalized, een hartaanval. Ze is niet meer bij kennis geweest, maar schijnt vredig ingeslapen te zijn.

Een bericht dat bij de hevig tierende winterdepressie lijkt te horen. Vanavond pak ik mijn fotoboek erbij en proost op de mooiste vrouw aller tijden. Dit weekend start ik Betty voor een rit.

Dag Bettie. Breng de heer zijn hoofd op hol daar boven.

Labels:

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En dan te bedenken dat ze al ruim een week dood was en we horen het nu pas. Nou ja, eerlijk gezegd dacht ik dat Bettie allang onder de groene zoden lag. Een icoon is heengegaan.

12:37 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

nee mike ze was niet al een week dood. ze kreeg vorige week een hartaanval terwijl ze al in het ziekenhuis lag. ze is de afgelopen week niet meer bij bewustzijn geweest.

1:27 p.m.  
Blogger Treelertrash said...

Martien zal er blij mee zijn. Wij hebben enkel de plaatjes. God wat is ze mooi.

9:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat gaat haar wel lukken daarboven..

5:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

@Frommel: Ah, dan ben ik verkeerd geinformeerd door de NOS.

5:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zij was een prachtig icoon. Een vriend van me is nog steeds in rouw. Misschien is het maar beter zo. Ze was arm, had helemaal niets meer en woonde al jaren op een trailerpark, dankzij Hugh Hefner.

Wel een prachtfoto hierboven!

1:35 p.m.  

Een reactie posten

<< Home