maandag, september 01, 2008

AAN AL HET GOEDE KOMT EEN EIND

De vakantie is weer voorbij. "Vakantie Frommel? Waar ben je heen geweest?" Naar woonkamer, balkon, terras, Puch, cafe en haar huis. Ik heb geen reis nodig om op vakantie te zijn. Ik vier heel goed vakantie in mijn dagelijkse habitat. Zet mij twee weken in de relaxstand en een vakantie gevoel maakt zich als vanzelf van mij meester.

"Wel jammer van het weer Frommel. Alleen het laatste weekend was het erg mooi." Weer? Mooi weer? Ik heb geen mooi weer nodig om te vakantie genieten. Ook binnen en thuis kan ik mij prima vermaken. Rijen met boeken, strips en vinyl staan tot mijn beschikking. Liggend in bed kijk ik naar een film. Ontelbare internet pagina's zijn er nog niet gelezen. In het cafe wacht altijd een kruk op mij. Met haar.

De vakantie is weer voorbij. Ergens ging het heel erg snel. Ergens lijkt het een maand te hebben geduurd. Dat betekent dat het goed is geweest. Dat betekent dat de relaxstand gewerkt heeft. "Wat zie je er relaxed en ontspannen uit". Ik voel me relaxed en ontspannen. Niet van plan om me op korte termijn gek te laten maken.

De vakantie is voorbij. De vakantie hier loopt hopelijk ook een beetje ten einde. Het wordt hoog tijd dat ik dat writersblock eens ga aanvechten. Hoog tijd dat er hier weer eens wat geschreven wordt. Ik zal mijn best doen. Misschien heb ik u wel gewoon niets meer te melden. Misschien ben ik wel uitgeluld.

Het lijkt me stug...

Labels:

3 Comments:

Blogger Michael Minneboo said...

Dat laatste lijkt mij ook stug. Volgens mij ben je nog lang niet uitgeluld. Komt vanzelf wel weer, From. Een vakantie in je eigen domein klinkt heerlijk.

3:17 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Daar geloof ik ook helemaal niets van!

10:29 a.m.  
Blogger Maurice said...

"en haar huis"

Voorvoel ik hier een bling,bling ring en kerk bellen ?

8:34 a.m.  

Een reactie posten

<< Home