dinsdag, juli 22, 2008

TOURIST IN MY OLD HOMETOWN

Nee ik vind het nieuwe centrum in Almere Stad niet mooi. Ook niet winkelpubliek vriendelijk met al die hellingen. Ik was er vanmiddag vanwege mindere redenen in de zin van een ziekenhuisbezoek. Het centrum mag in mijn ogen dan niet top zijn, het leent zich wel uitstekend voor wat good old fotografie. Om mijn gemoed te stillen heb ik er voor het ziekenhuis bezoek dan ook anderhalf uur al fotograferend rondgelopen. Hieronder een selectie. Op mijn Flickr meer.







En ja. Ik ben dus ooit een inwoner van Almere geweest...

Labels: , ,

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mooi! De foto's dan ;-)

11:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het komt me allemaal érg bekend voor! Logisch, als je er bijna een jaar midden in gezeten hebt, zoals ik vorig jaar.

Het Stadshart is nieuw, maar ik heb wel het idee dat deze nieuwigheid iets meer klaar is voor de toekomst dan voormalige nieuw-projecten in dat wind- en onweerrijke stukje Nieuw-Nederland.

5:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zag er laatst iets over op tv, tenminste denk dat het dit centrum was, het schijnt er altijd meer te waaien vanwege een designfout. Zo erg dat er stukken van de winkels waaien. Dat lijkt me redelijk arelaxed!

1:10 p.m.  
Blogger jack of hearts said...

Nooit verlangd naar Almere, maar zo op foto's op een zonnige dag ziet het er best aardig uit.

11:52 a.m.  

Een reactie posten

<< Home