zondag, juli 13, 2008

MET SPOED GEZOCHT (UPDATE: GEVONDEN DOOR EEN HELE MOOIE, LEUKE, LIEVE, SLIMME VROUW DIE OOK NOG EENS HEEL LEKKER KAN KOKEN)



Copietje of link. Ik denk niet dat ik verder kan zonder Head Home van O'Death. En anders bestel ik hem wel ergens op het net. Echt geloof me ik had hem willen kopen, maar toen de band op Metropolis arriveerde waren ze door alle cd's heen. En de opdruk van de t-shirts waren heel mooi, maar de kleuren stonden me tegen. Ik draag alleen maar zwart. Met een uitzondering voor het groene Murder by Death shirt waar ik al een week in woon...

Labels: ,

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

verrassing op frommel.rondie.nl...

8:06 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

lieve rondie. je bent een schat, maar het zijn maar anderhalf nummer....:-( dit had ik ook al gevonden. maar iig thanx.

1:19 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

o'death - head home (via)

9:27 p.m.  

Een reactie posten

<< Home