donderdag, augustus 14, 2008

RENOVATION IN PROGRESS



De komende twee weken wordt het ondergebit nog helemaal schoongemaakt. Eind september gaan de verstandskiezen eruit. Renovatie van mijn gebit na veels te lang geen tandarts bezoek. Ik blijf in de spiegel kijken. En gelukkig nog steeds een wat scheef allemaal, want als ik iets lelijk vind dan is het zo'n kaarsrecht spierwit prodent gebit. Zo'n gebit waarvoor alle kinderen tegenwoordig met een beugel lopen als ze 11 zijn.

Thanks voor de schop onder mijn kont.

Zoenen?

Labels: ,

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

waar laat ik nu mn blokkies kaas???

6:37 p.m.  
Blogger Polle said...

Wow. Wat is het mooi geworden. Goed hoor!

7:04 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Frommel, U bent onherkenbaar geworden! Ziet er heel goed uit.

10:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

respect..!

2:36 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

petje af hoor!! weet wat het is, heb 4 jaar met 'n beugelbekkie gelopen en ben erg blij met m'n (prodent) smile!tot zoens!!!

9:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wauw, het was wel nodig als ik zo direct mag zijn ;-). Mijn grote liefde miste trouwens ook een tand toen ik hem ontmoette, heeft me er nooit van weerhouden om met hem te zoenen, maar ik was toch wel blij toen 'ie eindelijk zijn gebit liet renoveren.

2:32 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik vind zo'n ontbrekende voortand toch behoorlijk rock 'n' roll hoor.

12:18 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@JJ. Ik ook, maar de andere voortand is er ook uitgegaan toen ik een stoeprand kopte en daarna weer terug geplaatst (de ontbrekende was gebroken). Mijn kaakbeen was al begonnnen met hem af te stoten (wortel half weggegeten) en hij zou er binnen twee jaar vanzelf uitvallen. Dan toch maar een mooi plaatje ;)

12:56 p.m.  
Blogger Maurice said...

Respect !

1:33 p.m.  

Een reactie posten

<< Home