vrijdag, januari 11, 2008

I AM KNUPPEL

Ik had een stuk geschreven over Excellent Italian Greyhound. De laatste plaat van Shellac die al een half jaar uit is, maa dier ik pas vlak voor de kerst ontdekte. Het was best een mooi stuk geworden al zeg ik het zelf.

Helaas. Ik ben het kwijt. Op een of andere duistere manier is het van mijn harde schijf verdwenen. Nergens meer te vinden. Foetsie. Weg. Opgelost in het zwarte gat van mijn harde schijf. Ik ga het voor u herschrijven (ik hoop dat het nog een beetje knap op de harde schijf tussen mijn oren staat) en alsnog later plaatsen.

I am knuppel. Hele grote.

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dat is erg arelaxed! Ik raak heel af en toe een logje tijdens het schrijven kwijt door een of andere browser fout en daar baal ik altijd enorm van. Maar soms is de tweede versie beter!

6:46 p.m.  

Een reactie posten

<< Home