maandag, oktober 01, 2007

ZOENEN MET CHLOE SEVIGNY IN EEN CAFEETJE IN CHERRIEUX


In het cafe in Cherrieux kreeg ik vier zoenen van haar. De schone uit Parijs die vriendinnen was geworden met mijn zus en haar mee op vakantie vriendin. We waren naar het cafe gegaan na de bbq die mijn vader en ik met mijn ouders en voorgenoemde zus en vriendin genuttigd hadden. Terwijl ik een cola dronk (14 jaar oud) kreeg ik 4 zoenen van de schone uit Parijs. Ze leek op Chloë Sevigny. Ik was verliefd

De dag ervoor reden we op de motor van Cancale naar Mont st.Michel. Een camping passerend zag ik mijn moeder de was ophangen. Midden in Frankrijk op visite bij het gezin waar ik bij hoorde. Midden in Frankrijk. We hadden volgens de planning al in Spanje moeten zitten. De voor de Europa ronde gekochte BMW dacht er anders over. Die had helemaal geen zin in Spanje, Italie en Griekenland. Fuck you two, zei hij en zoog een kogellager zijn blok in.

Een motorzaak in Wales waar wij trekkend aan de gaskabel (want gebroken) arriveerden schreef het doodvonnis uit over onze vakantie. Wales waar ik mij in Ouagadougou waande en waar ik de winkel uit gebonjourd werd. Mijn I don't give a FUCK what Frankie says t-shirt viel niet goed. Een week Frankrijk dat kon nog wel en zo kwam ik in een cafe in Cherrieux. Waar ik 4 zoenen kreeg van Chloë Sevigny.

De rest van de vakantie viel ik dromend van haar en haar zoenen in slaap. Bij Utrecht hield de BMW er definitief mee op. Zittend op de achterbank van heit bereikten we Friesland. Ik had gezoend met Chloë Sevigny. 14 jaar. Smoorverliefd.

Labels: