woensdag, augustus 22, 2007

LAPPENDAG EN DE KORTSTE WEG NAAR DE KROEG


Meer heb ik er niet over te zeggen. Misschien dat mijn kuiten pijn doen van het dansen en springen in de avond. Misschien dat ik gisteren in gepaste stilte heb door gebracht. Misschien dat ik na het zien van bovenstaande foto opeens begreep hoe ik aan die schram op mijn been kom. Misschien dat ik verschrikkelijk gelachen heb. Misschien dat ik verschrikkelijk mooi heb staan ouwehoeren. Misschien dat er na de regen aan het begin nog een hele berg zonneschijn kwam. Misschien dat rechts op de foto de kruin is te ontwaarden van gappie J. die net op zijn bek is gegaan in het oerwoud van prikkelbosjes. Misschien dat het de gezeligste en leukste lappendag in jaren was. Misschien zegt bovenstaande foto wel genoeg.

Labels:

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Gluurder op weg naar een meisjes internaat?

6:14 p.m.  
Blogger semtex said...

Ik verwaalde tussen de plaatselijke Hells Angels, ongeschoren, getatoeƫrd volk en daar moest ik toen bier mee drinken. En maar lullen over muziek en motoren, alsof er niets anders op de wereld is. En dat terwijl uit de boxen van de hangplek een verzameling gitaren donderde die ze muziek durven te noemen. Wat een doffe ellende. Leuk huis heeft je zus, dat maakte veel goed. Ze maakte keurig de wc weer schoon toen ik mijn ongenoegen heb geuit. Oh, je hebt geen zus?

11:35 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

aha X en zijn vrienden van the rogues!!!

11:38 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@X of ben je soms nog dronken?

11:40 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

en trouwenms @pascal. tsjonge zeg dan niets. en closer was toen nog helemaal niet uit.

2:35 a.m.  

Een reactie posten

<< Home