donderdag, september 21, 2006

STING VOORSPELT EINDE POPMUZIEK

Beste meneer Gordon Summer. Ik denk eerder dat popmuziek het einde van Sting voorspelt. Rot op lul. Ga lekker transedant neuken met een boom. Maak eens een plaat waarmee je het verdient om in de publiciteit te komen in plaats van dat domme geblaat van je. U is passe. Accepteer dat nou gewoon. Er zit niemand behalve de G-spot van uw vrouw op uw gelul te wachten. Ga in New York wonen en houdt u bezig met domme misplaatste drumbreaks.

Frommel heeft een pestpleuriskolerehekel aan hasbeen, niet meer toedoende, vroeger ooit beroemde en/of interressante muzikanten die zich niet neer kunnen leggen bij het feit dat ze geweest zijn en jongeren niet meer op ze zitten te wachten.

8 Comments:

Blogger begt said...

Sting wordt beschermd door blogger, blijkt. Hij heeft moeite met publiceren.

11:47 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ach, deze heren zijn idd passé, alleen ze weten het zelf niet.

8:54 p.m.  
Blogger Jacobdus said...

Sting mag zijn zakken vullen op Night of the proms avondjes. En daar blijven en dat kutbier drinken. Tot je omvalt en weer heel lang wegblijft.

Rooooooxxxxaaaaaaannnnnneeeee.
Was vroeger een lekkere dame en nu ook niet meer.

12:35 a.m.  
Blogger Maurice said...

Ik schrok me lazerus toen ik dat las.
"Heeft Sting last van Altzheimer?" Dacht ik nog..

9:37 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Jezus, je weblogje doorgeploegd. 2004... negativiteit ten top. Nu: negativiteit ten top. Niet veel veranderd in 2 jaar van je leventje.

Beetje schelden, schoppen, popartiestjes belachelijk vinden, van de VPRO standaard alles goed vinden, 1 meisje leuk vinden, vriendje niet leuk vinden. Ik wil dat meisje, enige lichtpuntje van je dagje. Nounounou, oeioeioei... Bliblablop.

Maar goed je hebt aandacht, hoor. Vakantieman! Gezellig he? Man, get a life. Succes met je weblogje verder he.

Liefs,
je Rioolrat

2:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ow ja, zo jong ben je ook niet meer frommelding, met je 1972geboortdatumwebmailadresje. 34 jaar zei u? Ja, 34 jaar. Zozozo. Op die leeftijd had Sting al heel wat succes gehad. Goh ik hou ook niet zo van Stings muziek, maar toch deed hij iets goed. He he he? Gefeliciteerd. Taart?

Liefs,
je Rioolrat

2:17 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ow ja, zo jong ben je ook niet meer frommelding, met je 1972geboortdatumwebmailadresje. 34 jaar zei u? Ja, 34 jaar. Zozozo. Op die leeftijd had Sting al heel wat succes gehad. Goh ik hou ook niet zo van Stings muziek, maar toch deed hij iets goed. He he he? Gefeliciteerd. Taart?

Liefs,
je Rioolrat

2:17 p.m.  
Blogger begt said...

hihi, frommel, je hep een stalker! weliswaar een beetje negatieve (look who's talking, zeg je dan) maar toch!!
Prof.dr.Ackermans zou zeggen: ik bén genoemd!

9:25 a.m.  

Een reactie posten

<< Home