dinsdag, september 19, 2006

HUISHOUDELIJKE MEDEDELING

De peecee is nog aangesloten. Dat is wel zo'n btje het enige. 3/4 van het huis staat al in het nieuwe huis. Vrijdag avond gaat de stekker uit de peecee. De dag erna gaat de rest van de zooi over. Frommel schakelt tevens over naar en nieuwe provider. De peecee is nodig toe aan een opschoonbeurt. Ronnie hij komt eraan. De komende 2 weken ben ik dus naar ik vrees internetloos. Op de teletekst en nu.nl pagina's op het werk na dan. Via de mail zal ik af en toe een logje naar Begt sturen die over mijn blogspot password beschikt. Zodra het (nieuw)thuis allemaal weer snort en surft kom ik gewoon weer helemaal terug. Met een layout aanpassing in het verschiet zelfs. Verbazingwekkend trouwens hoeveel er in een Polo en in een dinges (wat voor een ras auto heb jij eigenlijk Begt?) past.

2 Comments:

Blogger PS said...

Succes met de verhuizing...

5:46 a.m.  
Blogger begt said...

ik heb een rooie! dat had je toch wel herkend?

ik ga je paswoord vast uit t hoofd leren..

8:53 a.m.  

Een reactie posten

<< Home