dinsdag, september 12, 2006

DE FORTIS BANK IS EEN MEGA LUL EN DE POSTBANK IS EEN SUPERBANK

Die eerste sliktte vorige week woensdagavond namelijk mijn postbankpas in. Omdat ik te lang had gewacht met mijn pas uitnemen. U heeft te lang gewacht, uw pas is in beslag genomen en u wordt niet uitbetaald. WAT!!! Wat nou te lang gewacht met mijn pas uitnemen. Ik heb godverdomme hemel en aarde bewogen om mijn pas uit te nemen ja Dat ging alleen helemaal niet JA! Mijn pas kwam er namelijk helemaal niet uit. Die blijf een paar milimeter voor de pasuitgang steken in dat kolere apparaat. Aan de telefoon was de Fortis bel voor hulp of bij onraad steuntelefoonlijn, na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan, ook nog eens bijzonder niet behulpzaam en kortaf. Het zal mijn eigen schuld wel geweest zijn. Daar kwam het zo'n beetje op neer. Stelletje kutkroketten. Het was ook uitgesloten om mijn pas terug te krijgen, omdat het een pinautomaat was zonder bankfiliaal er aan vast. TSSS!!!! &%@#$(*&^@%#$@&%$@!!!!!!!!!!!
De klantenservice van de postbank liet mij maar 2 minuten in de wacht, luisterde naar mijn verhaal begreep mijn probleem (vrijdag eerste huur en huurovereenkomst betalen en dat kan alleen met een pinpas, over belachelijk gesproken) en beloofde mij dat ik uiterlijk donderdag een nieuwe pas zou hebben.
En wat lag er vandaag al op de mat? Juist!!! Weer 1 ding van de verhuisstresskalender afgestreept.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Die blauwe leeuw stond toch niet ook voor de deur? Want die reclames zijn zijn vreselijk. En kutkroketten, die houd ik er in.

9:19 p.m.  
Blogger begt said...

de postbank moet maar voetbalsponsor worden, al die anderen zijn dat ook al.
Oh nee, dán juistniet...

8:52 a.m.  
Blogger Polle said...

Bij deze wil ik kutkroketten graag uitroepen tot het woord van deze week :-).

5:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gelukkig minder stress, dat is ook belangrijk!

12:56 p.m.  
Blogger karin r. said...

Kutkroketten! Hahahaha!

1:00 p.m.  
Blogger Jacobdus said...

Euuuuuh, vandaag lag alles van de postbank plat!

Heb je nog een opvolger van de Kutkroket?

4:03 p.m.  

Een reactie posten

<< Home