vrijdag, september 08, 2006

ZELFS HET SCHOUWEN VAN EEN HUIS IS NIET MEER WAT HET GEWEEST IS

Tjonge jonge dat stelde echt niks voor. Dat schouwen van mijn huis. Behalve dan dat meneer een uur te laat kwam. Fijn als je het zo geplanned hebt dat je geen uurtje vrij hoeft te nemen van je werk. Maar goed dat schouwen stelde dus geen ruk voor. Niet doorkijkplastic van het keukenraam halen. Laminaat verwijderen en schoon afleveren. Das alles. Oke, hij wilde me ook nog mijn hele tuin laten snoeien maar dat heb ik hem binnen een seconde uit zijn hoofd weten te lullen. Ik hoef zelfs de gaatjes in de muren niet te dichten. Geen deuren te schilderen waar door Betty veroorzaakte krassen op zitten. Nix. Appeltje eitje. Het schouwen is niet meer wat het geweest is.

3 Comments:

Blogger begt said...

als dat nou maar niet geldt voor het huis waar je ín gaat. Anders moet je daar alsnog al die krassen en die gaatjes wegwerken...

2:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat is zeker mazzel hebben want ze kunnen behoorlijk zeiken.

3:23 p.m.  
Blogger Maurice said...

dat scheelt een tank benzine Frommel!

2:24 p.m.  

Een reactie posten

<< Home