donderdag, september 07, 2006

FROMMEL GOOIT EEN TROOSTPRIJS IN DE GRABBELTON

Ik deed mee met de 25.000ste Volkskrant jubileum prijsvraag. Nou ja prijsvraag...Ik mailde een code naar de Volkskrant en zie. Ik won een troostprijs. Ik mag iemand 2 weken lang gratis van een aan huis bezorgde Volkskrant voorzien. Komt u maar. Wie het eerst in het reageurding reageerd met: ja kom maar op met die krant 2 weken lang en tegelijkertijd haar/zijn adres mailt naar frommel1972@hotmail.com stuurt die krijgt van mij 2 weken lang het roddelblad voor mensen die denken dat ze te goed zijn voor de Telegraaf op de mat.

2 Comments:

Blogger karin r. said...

heb een hekel aan de telegraaf dus kom maar op met de volkskrant!

7:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zeker een sick joke... toch mijn adres naar je gemaild.

8:29 p.m.  

Een reactie posten

<< Home