dinsdag, augustus 29, 2006

MYSPACESITE OP KOMST


Bovenstaan de hoes van de verzamelceedee (3 demo's plus nooit uitgebrachte 7" opnames) We Mentioned It Once (But We Got Away With It) van The Prunella Scales. Ja wat zou het denkt u. The Prunella Scales zal ik u vertellen, daar speelde Frommel in. Gitaar en zang om preciezer te zijn. Een jaar of 6 lang. En nu al een jaar of 3 a 4 niet meer. Best jammer hoor, want ik mis dat optreden met een bandje af en toe best. Beetje lachen, beetje hangen, beetje bier drinken, beetje rijst of macaroni met prutje eten, beetje bier van de andere bands opdrinken, 's nachts op de terugweg rock 'n' roll food (gehaktstaven die al 10 uur liggen) eten bij de benzinepomp. Nielsch van eetusmakelijk (Wat zegt u? Komt u daar nooit? Klik dan ff snel en bezoek die site elke week voor een fijne portie punknostalgie) zette vorige week opeens een mp3 van ons op zijn site. Sindsdien loop ik al een week te selfkicken met bovenstaand ceedee in de speler. Ook reden van dit logje is dat ik bezig ben om een myspace site op te zetten voor The Prunella Scales waar ik u geregeld zal vergassen met een paar nieuwe mp3 versies van onze in totaal zo'n 25 liedjes. Laten we beginnen met de oorzaak van dit stuk. Onze naardekroegkraker Hey Bruce (en die titel dan omdat we zelf vonden dat het als de Cosmic Psychos klonk).

The Prunella Scales-Hey Bruce

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

u verrast mij frommel! wanneer is de reunie?

2:04 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Klinkt goed, frommel. Mijn petje af. U hebt ongekende talenten.

2:38 p.m.  
Blogger Jacobdus said...

*kut ik heb hier geen speakers na link aangeklikt te hebben*

3:18 p.m.  

Een reactie posten

<< Home