zaterdag, augustus 26, 2006

HET LIJKT WEL EEN SERIE; FROMMEL EN ZIJN NIEUWE HUIS

Gister was ik bij mijn zo goed als zeker nieuwe huis. Om te kijken. Kom ik daar aangereden blijkt het huis nu nog bewoond te worden door een buurvrouw van een jaar of 10 geleden. Blijkt haar vriend ook een bekende te zijn. Blijk ik die kant op te verhuizen en gaat zij om de hoek wonen van waar ik nu nog woon. Ik terug naar Hoorn. Zij naar de Rocking City of Zwaag. Laminaat in woonkamer en overloop, vloerbedekking in slaapkamers, zeil op zoldervloer en plavuizen in de berging cq parkeerstek voor Betty. Mooi dealtje gemaakt daarvoor. Was zelf 2 a 3 x zo duur uitgeweest. En het lag er amper, want echt lang heeft ze er niet gewoond. Alleen moet er wat saus op de muren want haar smaak voor behang is duidelijk niet de mijne. In huidig huis ook al wat rond gekeken en echt veel hoef ik hier niet te doen als ik weg ga. Alleen hopen dat de nieuwe bewoner het laminaat gratis over wil nemen. Maandag naar de woningstichting. Ja ik wil zeggen en nuhuis huur opzeggen. 15 september waarschijnlijk de sleutel. Yahoo!!!

4 Comments:

Blogger begt said...

goed man! ontzettendstellend gefeliciteerd!
hoeveel verhuisdozen passen er achterop n brommer?

1:09 p.m.  
Blogger karin r. said...

Fijn voor je, frommel. Een nieuw begin!

2:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

He gefeliciteerd, super hoor.

5:42 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hee,

Die Frommel verhuizen naar Hoorn, leuk man. Ook een nieuw leven ???

Gr,
Johan

10:54 a.m.  

Een reactie posten

<< Home