zondag, augustus 13, 2006

Ik heb vandaag een schep gepakt en ben gaan scheppen. Als in de zin van op de schop. Ik heb iets moois gezien. Morgen ga ik bellen. Wie weet. Een nieuwe start? Wie weet. Een klein hokje is het, maar als ik de foto's zie denk ik dat ik er mijn ei wel kwijt kan. En het is nog hier in dat dorp (sorry Hoorn is natuurlijk een stad) waar ik zo van hou ook. Morgen ga ik bellen. Kijken of ik de komende week kan gaan kijken. Ik zou de helft van mijn ruimte inleveren, maar aan de foto's te zien kan ik Betty er gewoon kwijt. Morgen bellen. Wie weet. Een nieuwe start? Ik krijg er bijna zin in...

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

gewoon doen, ik mag binnenkort ook mn nieuwe stulpje in!!!

jurrebeest

ps kan u wat doen tegen de pop-ups??? na gnarls barkley krij nu toppertje te voorduren...

6:24 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

joehoe...ik ben er nog hoor!!

10:15 p.m.  
Blogger begt said...

MIJ (vrij naar herman gorter)

een nieuwe herfst,
een nieuw geluid
daar ga ik graag
deze buurt voor uit..

suck6!

11:03 p.m.  
Blogger Maurice said...

Die pop-ups komt door die teller. Zou je kunnen vervangen door iets anders dan Nedstad...Overstappen is niet ENG, zou UPC zeggen...

En geluk met je nieuwe woning! (Als je em krijgt natuurlijk)

4:02 p.m.  

Een reactie posten

<< Home