dinsdag, juli 25, 2006

KERSTSFEER TINGELINGELING

Er loopt hier een collega op slippers. Niets tegen slippers hoor. Flip flop flip flop. Is dat u overigens weleens opgevallen dat slippers altijd flip flip zeggen tijdens het lopen en nooit flip flip of flop flop? Iemand een verklaring voor het hoe en het waarom van dat flip flop en nooit flop flop of flip flip? Ik zie uw antwoord graag verschijnen. Maar goed daar hadden we het niet over. We hadden het over die ene collega die hier op slippers rondloopt. Niks geen flip flop vanonder haar voeten vandaan. Nee ze heeft slippers met belletjes eraan. Dus bij het rondlopen haar zijds (en neemt u van mij aan, een adhd'er als zij loopt heel veel rond) hoor je geen flip flop, maar tingelingeling tingelingeling tingelingeling tingelingeling. Tis net kerst hier. Vanochtend kwam een andere collega al het magazijn uit met de kunstkerstboom. Tingelingeling tingelingeling tingelingeling. Gek word ik ervan. Oftewel klein leed in warm kantoorpand.

5 Comments:

Blogger begt said...

t was aan de costa del sol....

10:34 a.m.  
Blogger begt said...

en doe s iets aan die vreselijke gnarls barkley-popup!! elke keer azzik jouw site opkom, wordt ik weer voor gek verklaard...

10:35 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

kan je niet even stiekum die belletjes eraf knippen?

7:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik zou een feesttoeter meenemen en elke keer als ze voorbij loopt keihard op dat ding blazen.

10:30 p.m.  
Blogger karin r. said...

Met bellen? Het moet niet gestoorder worden zeg!

7:42 p.m.  

Een reactie posten

<< Home