dinsdag, juli 11, 2006

R.I.P SYD BARRET


Ik dacht werkelijk dat de man al jaren dood was. Nu heb ik niets met die vervelende symphonischeprogrock van de mannen van Pink Floyd. En geef ik meteen toe dat ik 3 platen van ze heb staan. Maar de platen met Syd waren tenminste nog fijne gestoorde hippieshit. En dan heb ik het nog niet eens over zijn soloplaten. Met zijn ontslag had PF zich beter direkt op kunnen heffen. Had ons een hoop ellende gescheeld (of wilt u beweren dat u niet moet zuchten wanneer u weer een uitmelk toer van de heer Waters enerzijds of de heren Gilmour en consorten anderzijds verneemt).

ps. Ze vallen bij bosjes. Het lijkt wel herfst.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ze kunnen vast niet tegen de hitte... ik heb nog solowerk op de PC staan van hem...

5:41 a.m.  
Blogger begt said...

bijna dezelfde blogkop vandaag, frommel!

8:39 a.m.  

Een reactie posten

<< Home