zaterdag, juli 08, 2006

I USED TO LIKE THESE GUYS EH NEE IK DOE HET NOG STEEDS


Dat dacht ik laatst toen ik op Plaza door een amerikaan werd aangesproken. "He, I know those guys. They are a great band. You know I come from California just like them", zei de man wijzend op de Screeching Weasel tattoo op mijn rechter bovenarm. Ik vond ze vroeger erg goed maar nu niet meer zo eigenlijk, antwoorde ik hem en we kletsen wat verder. Over mijn Puch tattoo o.a. waarvan hij dacht dat het een crossfietsenmerk was en zijn mond open viel van de WAUW toen ik hem een foto van mijn Betty liet zien. I used to like these guys dacht ik nog een keer en besloot als een soort van oude koeien en jeugdcement bij thuiskomst maar weer eens wat van hun platen uit de kast te trekken. Het is de poppy kant van de punk Screeching Weasel. Maar wel een rete goede herontdekte ik. Tuurlijk I Hate Led Zeppelin had ik altijd goed blijven vinden. Dat is 1 van mijn all time favs, because I really do. Maar ik herontdekte nummers als Planet Of The Apes, Veronica Hates Me, I Hate Old Folks, Nicaraqua, I Can See Clearly Now en vooral het geweldige I Believe In UFO's. Twee weken later nu en ondertussen bleef ik Screeching Weasel draaien en trok een klein aantal (want weinig te vinden) MP3's voor de soon to have iPod binnen. "I Hate Led Zeppelin!!!!"

Screeching Weasel-Racist Society
Screeching Weasel-Veronica Hates Me

1 Comments:

Blogger carolien said...

mad at the paperboy!!!!
heb overigens alleen die plaat want de rest leek mij ruk.

1:29 p.m.  

Een reactie posten

<< Home