dinsdag, juni 27, 2006

"YOU MISS A HUNDRED PRECENT OF THE SHOTS YOU DON'T TAKE AND WE'RE GONNA TAKE 'EM WE'RE GONNA TAKE 'EM ALL"


Aldus de Black Lips in bovenstaand fanzine Rock 'N' Roll Poison #3. Stuitte ik laatst op tijdens het doorklikken in MySpace. Wordt gemaakt in Woerden op de ouderwetse knip en plak manier. Vol interviews met acts bands als Black Lips, The Flakes, The Mistreaters, Digger And The Pussycats, The Drones, Dead Elvis en anderen. Dan hebt u meteen een idee over de muzieksmaak van de makers. Garage, one man bands en aanverwante punkuitbarsten doen ook hun hartje sneller kloppen. Op verschillende manieren te verkrijgen. Ergens op een school in Rotjeknor, bij 1 platenzaak in Utrecht of geld overmaken. En dat voor ik geloof een luizige 2a3 euro. Plus wat verzend kosten. Meer info is in te winnen op Rock 'N' Roll Poison op MySpace. Ik deed manier 4. Ik stoptte een biljet van 5 in een vlop. Dekte hiermee het blad en de verzendkosten en had het binnen 5 dagen op het matje thuis liggen. Rare gezichten in de trein vanmiddag. Wat was dat geen Rick Ringers stripboek in zijn handen? Wat heeft ie nu weer voor een raar vuig blaadje? Een fijn blaadje kan ik u vermelden. Kom maar op met issue #4.

Ps. Die rare muziek op hun MySpace wordt dus in het blad uitgelegd. Maar doet wel zeer aan je oren ja.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

We like Johhny Cash without the bullshit, ja mooi.

7:27 p.m.  

Een reactie posten

<< Home