woensdag, juni 21, 2006

KLOTE PLAAT KLOTE PLAAT KLOTE KLOTE KLOTE PLAAT

Chicago-Hard To Say I'm Sorry

Toch staat me ergens bij (nu vis ik diep in mijn jeugdherinneringen) dat er in mijn ouderlijk huis een dubbelelpee van dit gezelschap stond die eindigde met een (pure schatting) 10 minuten durende explosie van noise en feedbackende gitaren met de titel Free Form Guitar. Valse herinnering of was Chicago echt in staat tot een soort van pre-Sonic Youth noise eruptie? Zoja dan blijft dit wel gewoon een klote plaat klote plaat klote klote klote plaat natuurlijk.

Labels:

2 Comments:

Blogger begt said...

maar gelukkig draaien ze ze nu nog maar 1 x per dag!

12:32 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Die moet ik nog in mij verzameling hebben... ik ga op zoek... ben benieuwd.

8:20 p.m.  

Een reactie posten

<< Home