dinsdag, juni 20, 2006

MOET IK DAN TOCH MAAR WEER EENS HEENGAAN?

BIDDINGHUIZEN - Iggy Pop komt naar Lowlands met zijn band The Stooges, in originele bezetting.

Mmmm. Mmmm. Mwah. Kan eigenlijk alleen maar tegenvallen zo'n we gaan weer eens bij elkaar komen gedoe. Ben daar niet zo weg van. Dat uitmelken van vergane glorie. Zag op myspace dat zelfs de NotSensibles een reunie optreden gedaan hadden. Ging zelf eind jaren 90 naar een reunie toernee van de Subhumans. Dacht de laatste mogelijkheid om mijn punkhelden te kunnen zien die op het moment dat ik ze ontdekte al niet meer bestonden en (al dan niet deels) verder gegaan waren als Culture Shock en Citizen Fish. Wat nou reunie toernee bleek achteraf. Ze brachten zelf nieuwe platen uit en toerden nog verschillende malen. Nee ik doe het maar niet. Gaan om wat vergane glorie uitmelken te aanschouwen. Smaakt een beetje hetzelfde als greatest hits platen uitbrengen. Ik spendeer mijn centen wel aan wat nieuw punkgebroed.

1 Comments:

Blogger begt said...

"mmmm mmmm mwah", welk bandje was dat ook alweer....?

2:36 p.m.  

Een reactie posten

<< Home